Memòria 2013
Descarrega't el PDF
Àmbits d'actuació
La Fundació Lluís Artigues s’organitza en 3 àrees de treball:
Àrea Social
-
Conèixer les necessitats del tutelat per tal d'orientar-lo als serveis i recursos als que tingui dret.
-
Realitzar els acompanyaments que precisi el cas: mèdics, socials, tràmits, etc.
-
Atenció, orientació i assessorament als tutelats i les seves famílies.
-
Visites periòdiques al tutelat per valorar la seva evolució i noves necessitats.
-
Coordinacions amb els dispositius i recursos per garantir una atenció integral al tutelat.
-
Establir les accions necessàries perquè el tutelat tingui cobertes les seves necessitats bàsiques, així com treballar per la seva inserció social i millora de la seva autonomia.
-
Atendre les urgències que es puguin originar en cada cas, mitjançant un servei d'atenció les 24h els 365 dies de l'any.
Àrea Econòmica
-
Control dels ingressos i despeses del tutelat, vetllant pels seus interessos.
-
Gestió del patrimoni per tal de treure el màxim de rendibilitat.
-
Elaborar els comptes anuals per tal de presentar-los al jutjat.
Àrea Jurídica
-
Orientar i assessorar al tutelat i la seva família en els processos jurídics que es puguin produir, i en els temes sobre les incapacitacions i l'exercici de la funció tutelar.
-
Elaborar els informes jurídics que siguin necessaris davant els jutjats.
Per fer aquesta tasca i poder garantir el millor benestar, ens organitzem en 8 equips a l'àrea social, integrats per un Referent de tutela i un Auxiliar, i un coordinador que supervisa i acompanya als equips. Per gestionar el patrimoni dels tutelats disposem de 2 persones i un Coordinador a l'àrea econòmica, a l'àrea jurídica treballem 2 professionals llicenciats en dret, i a l'àrea administrativa tenim dues persones que atenen personalment a tots/es els tutelats/des.
Més informació